Nový vzhled, stejná vášeň
Seznamte se s naší novou tváří
Přišel čas změny. Chceme, aby bylo hned na první pohled jasné, co vše v Authentica vytváříme. Už dávno se nevěnujeme jen výrobě reklamních stojanů jako na našem začátku. Během 21 let jsme se úspěšně rozrostli do několika segmentů a to vše nyní sjednocujeme pod jednu silnou identitu. Naše nová vizuální identita jasně ukazuje, kdo jsme a odráží naši vášeň pro inovace a závazek k vytváření mimořádných zážitků.
Zakládáme si na tom, že jsou naše služby komplexní – od designu prodejních prostor po outsourcing logistiky. Stojíme na čtyřech pilířích, které se setkávají pod jednou střechou – naší společností Authentica. Nová vizuální identita nám dala silné logo, společné pro všechny divize.
Společně pod jednou střechou
Symbolem loga je litera A, přetvořena do dvou linií, které znázorňují pohyb vzhůru. Ono pozvednutí zážitků na novou úroveň - Elevating Experiences. Linie v logu zároveň symbolizují sbíhání několika procesů, tedy to, jak spolu naše divize a jednotlivé týmy kooperují a vzájemně se podporují. Také vypadají jako vítězný high-five, úspěšné dokončení procesu nebo zakázky.
Jednotlivé divize od sebe odlišuje barevnost, jedinečná pro každou z nich. DesignSpaces, divize zaměřená na design prodejních prostor, dostala jemný odstín béžové. Barvy spojené s elegancí a luxusem. Divize BrandActivations, která se soustředí na vývoj a výrobu POS a in-store systémů, dostala energickou zelenou. Modrá barva, typická pro sklo, se pojí s divizí GlassDecor věnující se dekorování a potisku obalů. Fulfillment poznáte díky výrazné oranžové spojené s logistikou. Tato divize zajišťuje svým zákazníkům její komplexní outsourcing.
Každá cesta je jedinečná
Symbolika cesty se z loga přenesla i do prezentace jednotlivých divizí. Ty totiž nereprezentuje jen barva, ale i linie táhnoucí se kolem jejich loga, která podtrhuje charakter jednotlivých oborů. Měkkou elegantní linii najdete u DesignSpaces, plnou síly u BrandActivations, linii ostré hrany broušeného skla u GlassDecor a cestu robota jezdícího ve skladu u divize Fulfillment. Všechny linky mají vždy rostoucí charakter symbolizující povyšování zážitků a akceleraci růstu značek.
Reklamní materiály jednotlivých divizí jsou doplněny produktovými a image fotkami v modulárním rozložení. Pomáhají dotvořit atmosféru, kterou díky našim službám vytváříme. Chceme přinášet značky přímo před oči zákazníků a dělat z nakupování mimořádný zážitek.
Nová identita od brněnského studia B tým nám dala možnost zpřehlednit naše služby. Ukazuje, že díky naší široké specializaci mohou naši zákazníci uspokojit své potřeby u jednoho dodavatele pod jednou střechou. Ale i to, že i česká značka se sídlem mimo hlavní město, má ambice stát se hráčem s globálním působením.
Nový web
Můžete se také těšit na nový web, na kterém intenzivně pracujeme. A my se nemůžeme dočkat, až vám jej představíme. Sledujte nás na sociálních sítích, ať vám nic neuteče.
10. 10. 2024, Lucie Kadlecová