30. ročník soutěže Obal roku
Získali jsme ocenění v kategorii Marketing
Získali jsme ocenění v soutěži Obal roku 2023.
Silná konkurence, přes sto přihlášených exponátů a několik dní prezentací a hodnocení porotou. To vše byla letošní soutěž Obal roku 2023, ve které jsme získali ocenění s naší realizací pro NESTLÉ v kategorii Marketing.
Přihlášený KITKAT box pro influencery porotu zaujal zpracováním i celkovým designem.
Porota soutěže se při svém hodnocení zaměřila na mnoho faktorů. Nechyběl mezi nimi také dopad na přírodu, použité technologie i celkové řešení. My jsme zaujali jak designem, technickým řešením, tak hlavně způsobem, kterým jsme dokázali předat potřebnou myšlenku.
Mezi další naše přihlášené realizace patří Nescafé s prezentérem ve tvaru zvětšené plechovky, do které se dají vložit 4 reálné plechovky na ochutnání.
Dále dva výrobky pro waterdrop, kdy jeden je speciální obal na míru pro jejich karafy a druhý je lahev na vodu, která je sítotiskem odekorovaná. Díky přímému tisku na lahev si můžete hrát s designem a například tiskem na přední a zadní stranu docílit 3D efektu. více o tisku na lahve se dočtete taky zde.
Jedinečný produkt si zaslouží jedinečné balení. Proto s našimi klienty hledáme stále nová řešení, která se projevují v konstrukci, použitých materiálech a hlavně v celkové podobě výsledné prezentace. Stejně tak tomu bylo u boxu pro influencery. Zvětšenina originálu se vždycky pro marketingovou komunikaci hodí. Je vidět, zaujme a krásně můžete odprezentovat jednotlivé příchutě. Vše má hezky své místo. Je to zajímavé, přehledné a jasné.
Celý box je vyrobený z materiálů na bázi papíru. Vnitřní konstrukce je vždycky z těch pevnějších a naopak v pohledových místech nebo různých tvarech hledejme zase papír nižší gramáže s lesklým potiskem pro ještě větší zájem zákazníků.
Předávání ocenění proběhne 19.října v rámci kongresu OBALKO. Z 34 vybraných tak získají ještě 3 vybraní favorité Cenu předsedkyně poroty.
V letošním roce slaví AUTHENTICA 20. výročí od založení. Za tu dobu jsme nasbírali mnoho zkušeností a díky tomu také i ocenění. Ty potvrzují, že svými výrobky dokážeme zaujmout a přicházet s neotřelými řešeními. Naše výrobky nejsou jenom obyčejným balením, ale také vítaným marketingovým nástrojem.
13.9.2023 / A. Sedláček