OlaOla – i malý tým může s chytrým fulfillmentem mířit vysoko


Už od začátku věděli, že chtějí budovat něco většího než jen další e-shop. Cílem bylo vybudovat globální značku s ambicí měnit životy lidí k lepšímu. Po jejich zkušenosti s Ovečkárnou se nechtěli zdržovat provozními věcmi a budováním vlastního logistického zázemí – řešit sklady, balit objednávky, vyřizovat reklamace nebo nabírat lidi do skladu.

Potřebovali spolehlivého partnera, který zvládne vysoké nároky na rychlost, přesnost, kvalitu i škálovatelnost. Někoho, kdo jim umožní soustředit se naplno na core myšlenky jejich byznysu a věnovat se tomu, co dělají nejlépe – vývoji nových produktů, marketingu a rozvoji značky.
180+
zemí připraveno na globální expanzi
60%
úspora nákladů
63
robotů zpracovává objednávky
99,98%
vychystávací přesnost
100%
škálovatelnost byznysu
Moderní fulfillment pod jednou střechou
S OlaOla jsme v Authentica Fulfillment nastavili spolupráci od A do Z – tak, jak má vypadat moderní logistické řešení pro ambiciózní značku.
- Připravili jsme vlastní obalové řešení v souladu s jejich brandem.
- Zboží jsme přijali, zkompletovali, označili, naskladnili a okamžitě začali expedovat – 25 000 produktů bylo připraveno k expedici již v prvních týdnech.
- Díky našim robotům a vlastnímu softwaru zvládáme vysoké objemy s minimem chyb.
- Zavedli jsme nový model účtování podle skutečně využitého objemu – úspora až 60 % nákladů.
- Zajišťujeme i reklamace a vratky, aby měl tým OlaOla ještě více prostoru pro svůj růst.
Značka OlaOla tak mohla spustit e-shop bez zbytečných investic do zázemí a od prvních dní obsluhovat zákazníky po celé ČR, Slovensku a následně i ve světě. Společně stavíme ukázkový e-commerce projekt, který ukazuje, že i malý tým může s chytrým fulfillmentem mířit vysoko.
„Měli jsme produkt, ale chybělo nám kompletní řešení. Authentica Fulfillment se postarala o vše – navrhla a vyrobila obaly, zboží zabalila, naskladnila a zajistila jeho distribuci. Díky tomu jsme mohli expedovat tisíce objednávek hned od začátku.. Byla a je to pro nás obrovská úleva, nemusíme řešit 50 lidí ve skladu a věnujeme se jen tomu, co umíme a baví nás – obchodu a marketingu.“