Příjemná práce v moderním skladu
Vedoucí směny skladu v Syrovicích
Rozšiřujeme naše řady logistického centra v Syrovicích a hledáme zkušeného "Vedoucí směny skladu", jehož náplní práce by bylo řízení týmu operátorů a skladníků, organizace práce a skladového hospodářství pro naše zákazníky - jedná se o zboží, jako jsou například produkty světoznámé značky Waterdrop, Kouzelné hračkářství, Zemito a spousta dalších.
Co bude Vaší náplní práce?
- řízení 20 - 30 členného týmu operátorů a skladníků
- řízení, motivace, pochvala a udělování konstruktivní kritiky svému týmu
- organizace práce - plánování a koordinace logistických operací, aby byly splněny termíny a cíle spolu s produktivitou
- řešení problémů - rychle a efektivně řešit případné problémy a vznikající situace během pracovní doby
- komunikace - udržování jasné komunikace s ostatními odděleními, nadřízenými i podřízenými
- znalost skladového hospodářství - přehled o skladových procesech, sledování zásob a minimalizace chyb ve skladování
- adaptace na změny - flexibilně reagovat na změny a přizpůsobit strategii dle potřeby
- dosahovat se svým týmem cílů společnosti
- zaškolovat členy v týmu
- zabezpečení bezpečnosti - dodržování zásad BOZP a PO
Co od Vás budeme potřebovat?
- zkušenost s vedením týmu a přirozenou autoritu
- znalost logistiky a skladového hospodářství výhodou
- ochotu pracovat ve dvousměnném provozu (6:30 - 15:00 / 15:00 - 22:30)
- pokročilou znalost práce na PC (zejména balíček MS Office)
- skvělé organizační a komunikační dovednosti
- samostatný a zodpovědný přístup k práci
- zájem o postupné zlepšování a rozvoj
- znalost balíčku MS Office
- oprávnění VZV výhodou
- AJ na pokročilejší úrovni (B1)
Co za to nabízíme?
- zázemí stabilní společnosti, která se rychle dostává na špičky fulfillmentového žebříčku
- nástup možný ihned
- motivující mzdové ohodnocení s měsíčními prémiemi dle výkonu - až 5.000 Kč / měsíčně
- samozřejmostí jsou placené přesčasy, sobotní a nedělní práce nebo práce konané ve státní svátek
- stravenkový paušál do mzdy po uplynutí zkušební doby v hodnotě 77 Kč / den
- dovolená ve výši 25 dní na odpočinek a čas strávený s rodinou a přáteli
- příspěvek na penzijní připojištění po uplynutí zkušební doby ve výši 500 Kč / měsíc
- Multisport karta i během zkušební doby
- Balíček výhod PLUXEE pro naše zaměstnance
- teambuildingy a akce pro zaměstnance
- jednorázová odměna při doporučení zaměstnance ve výši 5.000 Kč
- sjednání pojištění odpovědnosti přes naši společnost
- práci ve stabilní společnosti s profesionálním kolektivem
- přátelské pracovní prostředí se skvělým šéfem, fajn kolegy, ochotných kdykoliv pomoci
Pokud Vás pracovní pozice zaujala a chcete se stát součástí našeho týmu, prosíme o zaslání Vašeho profesního CV a budeme rádi, když nám napíšete i něco málo o sobě.
Budeme se těšit na setkání s Vámi!
Obor: Doprava, logistika a zásobování, Výroba a průmysl
Profese: Mistr, Vedoucí/manager skladu
Místo pracoviště: Syrovice 688 (část obce), Syrovice, okres Brno-venkov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazykové znalosti (Všechny jazyky): Angličtina - Středně pokročilá, Čeština - Výborná
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Délka trvání pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč/měsíc
Benefity
- Bonusy/prémie
- Mobilní telefon
- Notebook
- Příspěvek na penzijní/životní připojištění
- Stravenky/příspěvek na stravování
- Dovolená 5 týdnů
- Vzdělávací kurzy, školení
- Občerstvení na pracovišti
- Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Firemní akce
- Vlastní organizace náplně práce
Kontakt: Veronika Šimoníková
veronikasimonikova@authentica.cz
tel. +420 739 382 458