Příjemná práce v moderním skladu

Vedoucí směny skladu v Syrovicích

Rozšiřujeme naše řady logistického centra v Syrovicích a hledáme zkušeného "Vedoucí směny skladu", jehož náplní práce by bylo řízení týmu operátorů a skladníků, organizace práce a skladového hospodářství pro naše zákazníky - jedná se o zboží, jako jsou například produkty světoznámé značky Waterdrop, Kouzelné hračkářství, Zemito a spousta dalších.

Co bude Vaší náplní práce?

  • řízení 20 - 30 členného týmu operátorů a skladníků
  • řízení, motivace, pochvala a udělování konstruktivní kritiky svému týmu
  • organizace práce - plánování a koordinace logistických operací, aby byly splněny termíny a cíle spolu s produktivitou
  • řešení problémů - rychle a efektivně řešit případné problémy a vznikající situace během pracovní doby
  • komunikace - udržování jasné komunikace s ostatními odděleními, nadřízenými i podřízenými
  • znalost skladového hospodářství - přehled o skladových procesech, sledování zásob a minimalizace chyb ve skladování
  • adaptace na změny - flexibilně reagovat na změny a přizpůsobit strategii dle potřeby
  • dosahovat se svým týmem cílů společnosti
  • zaškolovat členy v týmu
  • zabezpečení bezpečnosti - dodržování zásad BOZP a PO

Co od Vás budeme potřebovat?

  • zkušenost s vedením týmu a přirozenou autoritu
  • znalost logistiky a skladového hospodářství výhodou
  • ochotu pracovat ve dvousměnném provozu (6:30 - 15:00 / 15:00 - 22:30)
  • pokročilou znalost práce na PC (zejména balíček MS Office)
  • skvělé organizační a komunikační dovednosti
  • samostatný a zodpovědný přístup k práci
  • zájem o postupné zlepšování a rozvoj
  • znalost balíčku MS Office
  • oprávnění VZV výhodou
  • AJ na pokročilejší úrovni (B1)

Co za to nabízíme?

  • zázemí stabilní společnosti, která se rychle dostává na špičky fulfillmentového žebříčku
  • nástup možný ihned
  • motivující mzdové ohodnocení s měsíčními prémiemi dle výkonu - až 5.000 Kč / měsíčně
  • samozřejmostí jsou placené přesčasy, sobotní a nedělní práce nebo práce konané ve státní svátek
  • stravenkový paušál do mzdy po uplynutí zkušební doby v hodnotě 77 Kč / den
  • dovolená ve výši 25 dní na odpočinek a čas strávený s rodinou a přáteli
  • příspěvek na penzijní připojištění po uplynutí zkušební doby ve výši 500 Kč / měsíc
  • Multisport karta i během zkušební doby
  • Balíček výhod PLUXEE pro naše zaměstnance
  • teambuildingy a akce pro zaměstnance
  • jednorázová odměna při doporučení zaměstnance ve výši 5.000 Kč
  • sjednání pojištění odpovědnosti přes naši společnost
  • práci ve stabilní společnosti s profesionálním kolektivem
  • přátelské pracovní prostředí se skvělým šéfem, fajn kolegy, ochotných kdykoliv pomoci
     

Pokud Vás pracovní pozice zaujala a chcete se stát součástí našeho týmu, prosíme o zaslání Vašeho profesního CV a budeme rádi, když nám napíšete i něco málo o sobě.

Budeme se těšit na setkání s Vámi!

Obor: Doprava, logistika a zásobování, Výroba a průmysl
Profese: Mistr, Vedoucí/manager skladu
Místo pracoviště: Syrovice 688 (část obce), Syrovice, okres Brno-venkov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazykové znalosti (Všechny jazyky): Angličtina - Středně pokročilá, Čeština - Výborná
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Délka trvání pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč/měsíc

Benefity

  • Bonusy/prémie
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • Dovolená 5 týdnů
  • Vzdělávací kurzy, školení
  • Občerstvení na pracovišti
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Firemní akce
  • Vlastní organizace náplně práce

Kontakt: Veronika Šimoníková

veronikasimonikova@authentica.cz
tel. +420 739 382 458