Přeskočit na obsah
BrandActivations DesignSpaces Fulfillment GlassDecor

Nový vzhled, ale stejná vášeň vytvářet nezapomenutelné zážitky

2340
1589
2342

Společně pod jednou střechou

 

Symbolem loga je litera A, přetvořena do dvou linií, které znázorňují pohyb vzhůru. Ono pozvednutí zážitků na novou úroveň – Elevating Experiences. Linie v logu zároveň symbolizují sbíhání několika procesů, tedy to, jak spolu naše divize a jednotlivé týmy kooperují a vzájemně se podporují. Také vypadají jako vítězný high-five, úspěšné dokončení procesu nebo zakázky.

 

Jednotlivé divize od sebe odlišuje barevnost, jedinečná pro každou z nich. DesignSpaces, divize zaměřená na design prodejních prostor, dostala jemný odstín béžové. Barvy spojené s elegancí a luxusem. Divize BrandActivations, která se soustředí na vývoj a výrobu POS a in-store systémů, dostala energickou zelenou. Modrá barva, typická pro sklo, se pojí s divizí GlassDecor věnující se dekorování a potisku obalů. Fulfillment poznáte díky výrazné oranžové spojené s logistikou. Tato divize zajišťuje svým zákazníkům její komplexní outsourcing.

2343

Každá cesta je jedinečná

 

Symbolika cesty se z loga přenesla i do prezentace jednotlivých divizí. Ty totiž nereprezentuje jen barva, ale i linie táhnoucí se kolem jejich loga, která podtrhuje charakter jednotlivých oborů. Měkkou elegantní linii najdete u DesignSpaces, plnou síly u BrandActivations, linii ostré hrany broušeného skla u GlassDecor a cestu robota jezdícího ve skladu u divize Fulfillment. Všechny linky mají vždy rostoucí charakter symbolizující povyšování zážitků a akceleraci růstu značek.

2344

Reklamní materiály jednotlivých divizí jsou doplněny produktovými a image fotkami v modulárním rozložení. Pomáhají dotvořit atmosféru, kterou díky našim službám vytváříme. Chceme přinášet značky přímo před oči zákazníků a dělat z nakupování mimořádný zážitek.

2345
2346
2347
2350
2348
2349

Nová identita od brněnského studia B tým nám dala možnost zpřehlednit naše služby. Ukazuje, že díky naší široké specializaci mohou naši zákazníci uspokojit své potřeby u jednoho dodavatele pod jednou střechou. Ale i to, že i česká značka se sídlem mimo hlavní město, má ambice stát se hráčem s globálním působením.

“Strašně mě naše nová vizuální identita baví a jsem moc rád, že nyní můžeme světu přehledně ukázat, co všechno umíme a že se toho nebojíme.”

Miroslav Hanák – Zakladatel Authentica

Sdílet tento příspěvek

Odkaz zkopírován do schránky