Potřebujete rebrand?
Realizace a povedený rebrand pro značku Avent
Pro Avent jsme vytvořili shop in shop a posléze jsme se pustili i do rebrandu. Toho se není potřeba bát a u nás v Authentica to zvládáme na jedničku! Podívejte se, na realizaci pro značku Avent, která byla vytvořena tak, abychom ji mohli kdykoliv refreshovat a překvapit tak zákazníky novým designem.
Avent pro ty nejmenší
Rebrand stávajícího vystavení AVENT v České republice a na Slovensku si vyžádaly nejen nové směrnice společnosti Philips, ale také potřeba nabídnout zákazníkům kompletní sortiment značky Avent na jednom místě. Zároveň bylo důležité umístit výrobky dle rozhodovacího stromu zákazníka – kvůli snadné orientaci na prodejně. Na tomto stromu byly postaveny planogramy, dle kterých Authentica nabídla konstrukční řešení, které upozorňuje na nové či prémiové produkty, jako jsou digitální kamerové chůvičky či parní hrnec s mixérem, nebo jedinečná lahvička na krmení. Prémiové produkty by měly zaujmout místo v čele stolu, tak jako je to v případě nového shop-in-shopu Avent v prodejně Pre Deti v Bratislavě, který Authentica realizovala.
Potřeba zákazníků si zboží otestovat přímo na prodejně stále roste a zvláště v případě pomůcek a potřeb pro kojence a malé děti je velmi důležité tomuto požadavku vyhovět, proto lze každý produkt vzít do ruky a vyzkoušet. Nábytek vyrobený v dekoru javoru působí v kombinaci s průvodní barvou značky - fialovou, velmi příjemně a pozitivně a podporuje dobré naladění při nakupování.
Velkou variabilitu ohledně uspořádání zboží získali také prodejci, a to díky slatwallovému řešení, kdy lze nastavit výšku polic tak, aby prostor vyhovoval aktuálně dostupnému sortimentu. A to jak u ostrovního stojanu, tak na zadní stěně. Jakousi korunkou celé realizace je pak luxusní stropní lustr z lahviček s LED prosvětlením a zrcadlem.